fbpx

משלוח לנקודת איסוף חינם בהזמנות מעל 100 ₪משלוח עד הבית חינם בהזמנות מעל 199 ₪

משלוח לנקודת איסוף חינם בהזמנות מעל 100 ₪משלוח עד הבית חינם בהזמנות מעל 199 ₪

משלוח לנקודת איסוף חינם בהזמנות מעל 100 ₪משלוח עד הבית חינם בהזמנות מעל 199 ₪

משלוח לנקודת איסוף חינם בהזמנות מעל 100 ₪משלוח עד הבית חינם בהזמנות מעל 199 ₪

צריכים עזרה?

צרו קשר 073-374-4754

הקיץ הגיע, והתינוק מתעורר כל הזמן? יש פתרונות!

High Angle View Of Baby Boy Wearing Striped Onesie Lying On Bed With White Duvet.

מאת: דנה קרסיס

הקיץ כבר כאן, ובהרבה בתים עם תינוקות הלילות הופכים קשים יותר למשפחה כולה. גם תינוקות שכבר התרגלו לישון היטב מתעוררים שוב ושוב, ומתקשים לחזור לישון. מה קורה להם? ובכן, יש כמה גורמים שעלולים להפריע לתינוק לישון היטב בקיץ.

הגורם הראשון הוא החום המעיק. אפילו תינוקות קטנים יכולים להזיע מאד ולסבול כשהטמפרטורות עולות, וכתוצאה מכך הם הופכים חסרי מנוחה ומתקשים לישון שינה עמוקה. שימו לב שלתינוק לא חם מידי. אם הוא כבר לא בשבועות הראשונים לחייו, התינוק צריך להיות לבוש בדיוק כמותכם. מתלבטים האם חם לו מידי? געו בעורף או בבטן שלו. אם הם חמים למגע, סימן שחם לו מידי. סימנים נוספים להתחממות יתר של התינוק הם עור סמוק, זיעה מרובה, ובמקרים קיצוניים – דופק מואץ.

מה עושים כדי לארגן לתינוק טמפרטורה נוחה גם בימי הקיץ? ראשית, וודאו שיש לכם דרך אמינה למדוד את הטמפרטורה בחדר: תוכלו לעשות שימוש במדחום קיר או במדחום הכלול במכשיר בייביסנס. הטמפרטורה המומלצת לחדרי תינוקות היא 22 מעלות צלזיוס, ואם החדר חם יותר מומלץ לקרר אותו באמצעות מאוורר או מזגן. אם יש צורך דווקא במזגן, היזהרו שלא להפעיל אותו על עוצמה גבוהה מידי. מיזוג חזק יכול ליצור בעיה הפוכה: תינוק שמתקשה לישון היטב כי קר לו מידי. בחדר ממוזג, מומלץ להשכיב את התינוק לישון כשהוא לובש חולצה ומכנסים, ולא רק בגד גוף. גם שק שינה מותאם לקיץ יכול לעזור למניעת התקררות יתר במזגן. משמיכות, לעומת זאת, עדיף להימנע עד שהפעוט מגיע לגיל בו הוא יכול להתכסות בכוחות עצמו – שמיכה היא סכנת חנק עבור תינוקות קטנים.

אתגר שינה אחר שהקיץ מביא בכנפיו הוא היתושים – או, ליתר דיוק, היתושות. כמעט כולנו מכירים את החוויה של תינוק המתעורר שוב ושוב בלילה, עד שבבוקר אנחנו מגלים שהוא מקושט בסימנים אדומים בכל חלקי גופו הגלויים. מטבע הדברים, כאב העקיצה מפריע לתינוק לישון. מה עושים? גם כאן, מאוורר תקרה יבוא לעזרתכם ויסייע להרחיק את היתושים. בנוסף, מומלץ למרוח את הילד בתכשיר מרחיק יתושים לפני השינה. בכל בית מרקחת תמצאו שפע של אופציות, אבל עדיף להיצמד לאופציות הטבעיות יותר, כגון שמן לבנדר שאפשר למרוח על נקודות הדופק בגוף וגם לטפטף טיפה או שתיים ממנו על דש הבגד. בנוסף, אפשר לטפטף כמה טיפות שמן גרניום על נייר טישו שיושאר באחת מפינות החדר. כמובן, אם אתם רואים יתושים בחדר כשאתם מגיעים להשכיב את התינוק לישון – נסו לסלק אותם.

התינוק בכל זאת מתעורר בבכי בגלל עקיצה? אל תאפשרו להתעוררות הלילית להפוך למסיבת פיז’מות. גשו אליו, ומרחו תכשיר שמקל על גירודים כמו פניסטיל, או חומרים טבעיים כמו שמן קוקוס, משחת קלנדולה ושמן לבנדר. בדקו שטמפרטורת החדר לא חמה מידי, והחזירו מיד את התינוק לישון. התייחסות עניינית ונקודתית לגורמי התעוררות בלילה מסייעת לתינוק להירדם שוב במהירות – וכמובן, חשובה גם עבור השינה שלכם.

דנה קרסיס היא יועצת שינה לתינוקות וילדים, מלווה הורים לשינה טובה באמצעות תהליך הדרגתי, עדין, מדויק ומכיל הכולל מענה תמידי לבכי. לפרטים נוספים: www.goodnightbaby.co.il

באתר ליטל פינגווין תוכלו למצוא מגוון מוצרים לתינוקות שיוכלו לעזור לכם להתמודד עם הבעיות הללו! למה אתם מחכים? גשו לחנות שלנו ועיינו במגוון המוצרים הרחב.

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך...

שתפו מאמר זה עם חברים:

עגלת הקניות
כניסה

אין לך חשבון עדיין?

תפריט
החשבון שלי
0 רשימת משאלות
0 מוצרים עגלה