fbpx

משלוח לנקודת איסוף חינם בהזמנות מעל 100 ₪משלוח עד הבית חינם בהזמנות מעל 199 ₪מבצעי פסח כבר באתר!

משלוח לנקודת איסוף חינם בהזמנות מעל 100 ₪משלוח עד הבית חינם בהזמנות מעל 199 ₪מבצעי פסח כבר באתר!

משלוח לנקודת איסוף חינם בהזמנות מעל 100 ₪משלוח עד הבית חינם בהזמנות מעל 199 ₪מבצעי פסח כבר באתר!

משלוח לנקודת איסוף חינם בהזמנות מעל 100 ₪משלוח עד הבית חינם בהזמנות מעל 199 ₪מבצעי פסח כבר באתר!

צריכים עזרה?

צרו קשר 073-374-4754

כך תעזרו לתינוק שלכם לישון גם בחופשה

Blog5

יוצאים לחופשה? בין אם שכרתם צימר בצפון הירוק או טסתם לחו”ל, יש דבר משותף לכל חופשה שאליה תצאו כהורים לתינוק: היא כנראה תשבש את שינת הלילה של התינוק שלכם.

למה זה קורה? ובכן, אחד מכללי האצבע הראשונים בכל הקשור לשינת תינוקות הוא עקביות. התינוק צריך סדר יום קבוע, סביבת שינה קבועה, וטקס שינה קבוע. ביציאה לחופשה, כל השגרות הבטוחות והמרגיעות הללו עלולות להיעלם. קשה להרדים אותו, לדוגמה, באתר תיירות הומה אדם- גם אם שעת השינה הרגילה שלו כבר הגיעה. ואי אפשר לצפות מתינוק שיירדם בתוך מטוס, למשל, באותה קלות בה הוא נרדם בחדר הילדים שלו בבית.

אז האם עליכם לוותר על חופשות עד שהתינוק יגדל? לא ממש. אבל יש בהחלט כמה כללים שכדאי לכם לאמץ כדי לוודא שהתינוק ישן היטב גם בחופשה, מה שיבטיח לכולכם חופשה מהנה הרבה יותר.

1. שמרו עד כמה שניתן על סביבת השינה המוכרת לילד.

הוא ישן מידי לילה עם פילון וורוד? קחו אותו איתכם. זקוק למכונת רעש לבן? אל תשכחו אותה בבית. את העריסה אמנם קצת קשה לקחת, אבל אם הרגלתם אותו לישון בשק שינה – הרווחתם. בשק השינה הוא בהחלט יכול להתכרבל גם כשאתם בדרכים.

2. השתדלו להקפיד על תנומות היום של התינוק.

תינוק שלא ישן היטב במהלך היום ישן גרוע בלילה, וזו סיטואציה שלא תוסיף בשום מובן לתענוגות החופשה שלכם. השתדלו לאפשר לתינוק לפחות תנומת יום אחת בזמן הרגיל, במלון או בצימר בו אתם שוהים. אם תנומה שניה מתרחשת בשלב כלשהו כשהוא בעגלה או ברכב, כנראה שהדבר לא יגרום לכם קשיים מיוחדים.

3. במידת האפשר, הימנעו מהצורך להרדים את התינוק במטוס.

הניסיון להשכיב את התינוק לישון במהלך טיסה הוא דרך בטוחה לגרום להורים להתחרט כמעט על הרעיון לצאת לחופשה. נסו להזמין טיסות לשעות הבוקר המוקדמות, בהן התינוק שלכם רענן ועליז. אל תצפו מהתינוק להירדם במהלך הטיסה, אבל הביאו את אביזרי סביבת השינה החביבים עליו במקרה שירצה אותם. סביר להניח שאם הוא כבר יירדם, עם זאת, זה יהיה בזרועותיכם. אם אתם זקוקים לטיסת קישור ויש זמן המתנה מספיק בין הטיסות, כדאי לאפשר לתינוק לישון בעגלה או במנשא עד שיגיע הזמן לעלות שוב למטוס.

4. השאירו את לו”ז התינוק על שעון ישראל

לא תמיד זה אפשרי, אבל במקרים בהם זה כן – עדיף מאד להמשיך לנהל את כל סדר היום של התינוק כאילו אתם עדיין בישראל. אם תנומת הבוקר הראשונה שלו היא בתשע שעון ישראל – הקפידו על תנומת בוקר באותה שעה גם אם במקום בו אתם נמצאים עכשיו רק שמונה. חופשות הן בדרך כלל עניין קצר למדי, ולא כדאי לבלבל את הילד, שלא ממש מבין מה פירוש ‘חופשה בחו”ל’.

5. אם אתם לא בשינה משותפת – זה לא הזמן להתחיל בכך.

אם אתם לא רגילים לישון עם התינוק שלכם, אל תתפתו להתחיל לעשות זאת בחופשה. לפעמים זה נראה כמו הדרך הקצרה והיעילה ביותר להרדים את התינוק בסביבה זרה: פשוט להכניס אותו למיטת ההורים. הבעיה בפיתרון הזה? תינוקות מתרגלים מאד לישון עם ההורים, וכשתחזרו הביתה תגלו שהתינוק חושב שמה שעבד יפה בפאריז צריך לעבוד גם בבית… עדיף להשקיע מחשבה ומאמץ בשחזור סביבת שינה ביתית ככל האפשר עבור התינוק, מאשר לחזור מהחופשה ולגלות שהתינוק כבר לא מעוניין בסביבת השינה הוותיקה והטובה שלו.

מוצרים לתינוקות: Little Penguin

ליטל פינגווין הוא מותג ישראלי שמתמחה בשינה בטוחה של תינוקות, היעד של החברה הוא להעלות את המודעות לבטיחות שינה בקרב הורים, לשים דגש על מוצרים איכותיים ובעל כל האישורים הרלוונטיים. היכנסו לאתר והתרשמו ממגוון המוצרים לתינוקות שאנחנו מציעים!

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך...

שתפו מאמר זה עם חברים:

עגלת הקניות
כניסה

אין לך חשבון עדיין?

תפריט
החשבון שלי
0 רשימת משאלות
0 מוצרים עגלה