השאלות הנפוצות ביותר

שואלים אותנו זאת כמעט כל יום ואנחנו מצטערים לבשר לכם את זה … אבל אי אפשר להימנע מקקי גם אם תשתמשו בחיתולים חד פעמיים או רב פעמיים. החדשות הטובות הן שבקרוב תתרגלו לזה! כדי להיפטר בקלות מהקקי בחיתול פשוט השתמש בליינר קטן ופשוט.
לפני שתלבישו את החיתול, הכניסו פנימה את הליינר, וכשיגיע זמן ההחלפה פשוט משכו את הליינר החוצה, זרקו את הקקי בשירותים ואת הליינר לפח.

כן בהחלט. לתינוקות פגים או קטנטנים ניתן להשתמש ב- TeenyFits, במידה 1. לתינוקות בגודל ממוצע 8 ק”ג ומעלה, כדאי לקחת ישר מידה 2.

למעשה לא, וזה לא לוקח כל כך הרבה זמן! ניתן לכבס את החיתולים שלנו במכונה עד 60 מעלות עם כל אבקת כביסה שאינה ביו. עם זאת, לא להשתמש בחומר ניקוי נוזלי, מכיוון שהוא יכול לצבוע את הבד ולהגביל את ביצועי החיתול. אנו גם ממליצים לא להשתמש במרכך כביסה מכיוון שהוא מפחית את הספיגה של החיתול.

לא בדרך כלל. מרבית ההורים שומרים על חיתולים משומשים בדלי מכוסה יבש עד יום הכביסה ורק משרים אותם במים אם הם מוכתמים מאוד. טיפ: ייבוש בחוץ בשמש עובד פלאים להורדת כתמים.

כן, בניגוד למותגים רבים אחרים, חיתולים של TotsBots ניתנים לייבוש במייבש על תוכנית קרה.

באותה תדירות שתחליפו חיתולים חד פעמיים. תינוקות קטנים נוהגים למלא חיתולים בתדירות גבוהה, במיוחד אם הם יונקים, ויכולים להזדקק להחתלפת חיתול בערך בין שמונה עד עשר פעמים ביום. ברגע שהתינוקות מגיעים לגיל שמונה שבועות בערך, הם בדרך כלל יורדים לכחמש החלפות חיתול ביום.

לא ממש, אבל זה תלוי בהעדפה האישית. אם אתם מחליטים להשתמש באחד כזה, אנו ממליצים להשתמש בליינר כדי לא ללכלך את החיתולים. אנו ממליצים גם לבחור בקרם טבעי אשר יתמוסס בחומר ניקוי. משחות וקרמים אחרים יכולים להצטבר בחיתולים ולגרום לבעיות ספיגה.

חיתולים חד פעמיים קיימים רק מאז שנות ה -70 ולפני כן כל תינוק לבש בד ללא השפעות שליליות או אי נוחות. לתינוקות של Totsbots יש בד במבוק סופר-רך צמוד לעורם וכאשר הם מועדים, הבד נותן להם נחיתה מרופדת ורכה!

כן, הם יצטרכו עד שמונה שטיפות לפני שיגיעו לספיגה מלאה. פשוט הכניסו אותם יחד עם כביסה הרגילה שלכם (לבנים עם לבנים, צבעים עם צבעים). אין צורך לייבש אותם בין לבין ותוכלו להשתמש בהם לאחר הכביסה הראשונה אם אינכם יכולים לחכות.

תזדקקו ל 20 חיתולים (EasyFits) אם אתם מתכננים לשטוף מדי יום, 25 אם אתם רוצים לשטוף כל יום שני. אם אתם מתכננים להשתמש במערכת Bamboozle הדו-חלקית של רפידות במבוק ביום ובחיתולים הנמתחים לשעות הלילה, תצטרכו 15-20 רפידות, 5 חיתולים נמתחים ו -5 עטיפות במבוק. אם אתם מתכננים להשתמש בחיתולים הנמתחים בלילה בלבד, תזדקקו ל -5 חיתולים נמתחים ו -3 עטיפות במבוק אטומות למים.

סוגים של חיתולים

חיתול הכל-באחד שלנו לשימוש חוזר נקרא EasyFit, זה כמעט כמו חיתול חד פעמי. יש לו שכבה חיצונית עמידה למים וליבה סופגת בפנים. אין צורך בכיסוי נפרד עמיד למים, לא צריך להרכיב את החיתול והוא מתאים מלידה ועד גמילה. פשוט הוסיפו תוחם כדי שהיציאות לא יברחו מהחיתול.

חיתול EasyFit All-in-One לשימוש חוזר נהדר לשימוש במהלך היום וה-TeenyFit הוא חיתול הכל-באחד שלנו לתינוקות במשקל נמוך יותר.

למה לקנות: קל להלבשה וקל להורדה, דק, מתייבש במהירות, נהדר לשעות היום. עשוי מפלסטיק ממוחזר.

עצות מובילות: עשוי להזדקק לרפידות חיתולים סופגות נוספות (בוסטרים) עבור מרטיבים כבדים.

מושלם עבור: החלפת חיתול בד מהירה במיוחד על תינוקות שלא רגועים בזמן ההחלפה.

מערכת Bamboozle היא מערכת חיתולים מבד שלושה חלקים והפתרון החסכוני ביותר שלנו לשעות היום והלילה.

הוא מורכב מחיתול Bamboozle עמיד למים עם 2 אפשרויות בפנים, הראשון הוא Bamboozle Stretch Nappy, עשוי מבמבוק סופר סופג, מושלם לשעות הלילה. השני הוא רפידות Bamboozle היוצרות חיתול חסכוני, קל משקל, הניתן לכביסה ביום. ניתן להשתמש בעטיפות עבור 3-5 החלפות רצופות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להחליף את הרפידות הרטובות עבור אלה יבשות.

מידה 1 מתאימה ל-2.5-8 ק״ג.
מידה 2 מתאימה מלידה ועד גמילה במשקל 9-35 ק”ג
למה לקנות: Bamboozle מציעה ביצועים ללא תחרות, עטורת פרסים, ביצועים בין לילה, ורפידות Bamboozle מייצרות חיתולים דקיקים לשימוש חוזר עם זמני ייבוש מהירים יותר.

חיתולי שחייה לשימוש חוזר של TotsBots אידיאליים לימי שכשוך בבריכה, ימי חוף ושיעורי שחייה.

כל חיתול שחיה שניתן לכביסה עשוי מבדים רכים ונושמים שאינם נדבקים במים.

100% נושם וקל משקל עם פנים צמר רך. יש לנו שני גדלים של חיתולי שחייה זמינים שיתאימו לתינוק קטנטן או לפעוט פעיל.

– התאמה נוחה ונמתחת ללא שפשוף, הן בתוך ומחוץ למים
– קל לשימוש! תאמינו לנו, לא תרצו למשוך חיתול שחייה מלא בקקי מעל רגליו של התינוק שלכם!
– רגליים ומותניים גמישות כדי לתפוס כל מספר שתיים בשוגג
– זמין בשני גדלים: מידה 1 מתאימה ל-4.5-9 ק״ג ומידה 2 מתאימה ל-9-15.5 ק״ג.

TeenyFit הסופר-חמוד שלנו הוא חיתול הכל-באחד המושלם לשימוש חוזר לתינוקות במשקל של בין 5-12 ק”ג. עם בד עמיד למים העשוי מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים, כל TeenyFit חוסך בקבוק פלסטיק אחד מהמזבלה!

ליבת הבמבוק הסופר סופגת ונעימה לצד עורו העדין של התינוק עוזרים לאזורים הרגישים להישאר יבשים ושומרים על נוזל נעול בליבה.

טיפי: כביסה מוקדמת להגברת כושר הספיגה מההתחלה.

יש לנו הרבה חפצים קטנים נוספים כדי לעשות את החיים קצת יותר קלים תוך שימוש בחיתולים שלנו. אז אם אתם רוצים להגביר את כושר הספיגה של החיתולים, יש לנו את ה-Bamboozle Pads, שמתאימים לתוך חיתול המתיחה של Bamboozle או Bamboozle Wrap. יש לנו גם את בוסטרים המתאימים לכל חיתולי TotsBots ורוב המותגים האחרים.

הוסף תוחם חד פעמי או רחיץ כדי להקל על סילוק היציאות ולעזור במניעת הכתמה.

יש לנו גם את תיקי האחסון שלנו לחיתולים, כך שבין אם אתם בבית, או בחוץ, אתם יכולים לאחסן את החיתולים הנקיים או המלוכלכים שלכם בתיקים העמידים למים שלנו בידיעה שהם בטוחים ונפרדים מהחיתולים האחרים שלכם.

TotsBots Happy Mats עשויים מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים הכוללים חלק עליון סופג וחלק תחתון עמיד למים. הם סופר ניידים, פשוט מגלגלים, קושרים ומכניסים לתיק ההחתלה שלכם והם יכולים להתאים גם למחצלת משחק, נהדרים לטיולים!

יש לנו גם את פח החיתולים החכם שלנו שמרחיק ריחות רעים!

“איך חיתול אחד יכול להתאים לילוד ולפעוט?” ובכן, זה פשוט! תופסנים בחזית מאפשרים להתאים את החיתול לגודל הרצוי.

TotsBots מתאימים לרוב התינוקות מ-8/9 ק”ג ועד לגמילה בסביבות 35 ק”ג. הסיבה לכך היא שמידת המותניים הממוצעת של יילוד היא בסביבות 40 ס”מ, אשר רק גדלה לסביבות 55 ס”מ עד לשלב הגמילה. בנוסף, אנו משתמשים בבדים אלסטיים הטובים ביותר, המבטיחים התאמה צמודה ונוחה בכל שלבי הגדילה של תינוקכם.

חיתולים אלה יכולים לחסוך לכם כסף רב בטווח הארוך. אין צורך לקנות גדלים שונים בכל פעם שהתינוק גדל.

חיתולי הבד שלנו מתאימים לרוב המידות והגדלים. ברוב הטווחים שלנו, מידה 2 מתאימה מגיל לידה ועד גמילה. לתינוקות מהצד הרזה יותר או השמנמן יותר, בחרנו טווחים של חיתולי בד מידה 1 וגודל 3. לתינוקות קטנטנים באמת, אנו ממליצים על חיתול TeenyFit All-in-One שלנו שמתאים החל מ-5 ק”ג.

צריך בערך 15-25 חיתולים כדי להשתמש בחיתולי בד של TotsBots במשרה מלאה. זה עולה בסביבות 900-1400 שקלים. חיתולים חד פעמיים יכולים לעלות בסביבות 4500 שקלים, כלומר חיתולי בד לשימוש חוזר יכולים לחסוך לך כ-3000 שקלים.

זכרו, זה לא חייב להיות הכל או כלום. תוכלו להשתמש בחיתול אחד או שניים ביום ובהדרגה להגדיל את הכמות. יש לנו ערכות ניסיון מוזלות זמינות, כך שתוכלו לנסות אותם.

איכות הסביבה

זה רשמי... חיתולי בד טובים עד 40% לסביבה מאשר חד-פעמיים!

הצילו את כדור הארץ עם חיתולי בד לשימוש חוזר של TotsBots
זה הוכרז על ידי הסוכנות הבריטית לאיכות הסביבה עוד בשנת 2008 כאשר הם פרסמו מחדש את דו"ח 'ניתוח מחזור החיים' שלהם על חיתולי בד לשימוש חוזר לעומת חיתולים חד פעמיים.

בחוץ טענו שבגלל האנרגיה המשמשת בתהליך הכביסה והייבוש, היה הבדל קטן בכמות הפסולת המיוצרת בעת שימוש בבד על פני חד פעמיים. טענה זו נדחתה מאז על ידי הסוכנות הבריטית לאיכות הסביבה. הדו"ח הקודם שלהם העלה כמה הנחות פגומות מאוד לגבי אופן ניקוי חיתולי בד, כולל הסעיפים שלהלן...

  • ניתן לכבס את חיתולי הבד שלנו עד 60 מעלות ותוכלו אפילו לכבס את חיתולי הרך הנולד בכביסה הרגילה שלכם.
  • ייבוש במייבש כביסה: כולנו יודעים שזה המוצא האחרון. גם לא טוב לסביבה וגם מקפיץ את חשבון החשמל.
  • הלבנה: בהחלט לא לעשות את זה לחיתולים הניתנים לכביסה! זה ממש רע לבדים.
  • גיהוץ: אין מצב! זה ימיס את חיתולי הבד שלכם!

אנחנו מורידים את הכובע בפני הסוכנות לאיכות הסביבה על שסידרה את הדו"ח שלהם והפריכה כל מיתוס על חיתולים לשימוש חוזר והשפעתם על הסביבה.

אז עכשיו זה הובהר, בואו נדבר על איך אנחנו שומרים על טביעת הרגל הפחמנית של החברה שלנו נמוכה ככל האפשר...

ייצור

אנו מוצאים את החומרים שלנו באופן מקומי ככל האפשר ומייצרים את כל החיתולים והאביזרים שלנו בבריטניה. לכל מקום אפשרי, אנו שולחים סחורה לפי משטח. זה אמנם לוקח יותר זמן, אבל הכוונה להשתמש בפחות דלק ופחות פחמן נפלט.

בשנת 2020 היינו צריכים ליישם כמה שינויים די גדולים במפעל. בתכנון מראש וכדי למנוע הפרעה באספקה, החלטנו להעביר חלק מהייצור שלנו לשוק האיחוד האירופי היבשתי בבריטניה. של חלק מהמוצרים יוצרו בטורקיה על ידי יצרן מהימן שהכרנו ב-15 השנים האחרונות. אנו בטוחים ביכולתם להתאים את האיכות ש-TotsBots ידועים כל כך. המוצרים הטורקיים נבדקים כולם בהתאם לתקני האיכות המחמירים שלנו וכמובן, מכוסים על ידי אחריות TotsBots שלנו. אלה יהיו בעלי תוויות ''תוצרת טורקיה'' והם מיועדים לשוק האיחוד האירופי.

אריזה

כל האריזה הקמעונאית חייבת להספיק לאריזת התכולה ולא יותר. אין דבר גרוע יותר מלרכוש מוצר שיש באריזה יותר פלסטיק מאשר המוצר עצמו.

האריזה שלנו ניתנת לשימוש חוזר בכל מקום אפשרי. חיתולי הבד והעטיפות שלנו ארוזים באריזה מתכלה.

אנו עושים שימוש חוזר בקופסאות למשלוח היכן שאנו יכולים וממחזרים את אלו שאיננו יכולים.

בזבוז

כדי ששום דבר לא יזרק לפח, אנחנו תורמים כל חיתול בד שנוכל ל-Forever Angels ול-Watoto Kicheko, בית תינוקות ובית יתומים בטנזניה. כמו כן אנו ממחזרים את כל הפלסטיק, הפחיות ופסולת הנייר המיוצרת במפעל ובמשרדים בעזרת חברה מקומית.

בדים

מכיוון שאנחנו אוהבים טקסטיל כמעט כמו שאנחנו אוהבים תינוקות, אנו דואגים לייצר את החיתולים שלנו רק עם הבדים הטובים ביותר.

אנו שמחים ומתרגשים להיות חברת החיתולים לשימוש חוזר הראשונה בעולם שיצרו 100% מהבד העמיד למים שלנו מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים. הפירוש הדבר הוא ש- TotsBots הם החיתולים הידידותיים ביותר לסביבה!

אנו מכינים את חיתולי הבד והאביזרים שלנו מכמה סוגי בדים, לכל אחד מהם תכונות ייחודיות משלהם.

במבוק: דקיק, רך כמו משי וסופר סופג

סיבי הבמבוק שלנו רכים כמעט כמו עור של תינוק שזה עתה נולד. החומר מזן חדש של סיבי תאית 'ירוקים' מעשה ידי אדם. כמו ויסקוזה קלאסית, החתך של סיבי במבוק מכוסה במיקרו-חורים זעירים המעניקים לו ספיגה ויכולת נשימה יותר טובים מכותנה. גידול ללא צורך בחומרים חקלאיים ועם מחזור גידול קצר מאוד, סיבי במבוק הם משאב בר קיימא. הוא מעובד במסגרת הנחיות סביבתיות מחמירות לפי ISO 9000 ו- 14000.

 

מיקרופייבר: מתייבש מהר ונשאר רך

השכבה הנוספת הזו נמצאת תחת הליבה כדי להאיץ את זמני הייבוש של החיתולים. וזה מועיל במיוחד לימים שבהם זה רטוב מכדי לייבש אותם בתלייה.

חומר סינטטי טהור, לחומר מיקרופייבר יש את אחת מיכולות השמירה הנוזליות הגבוהות ביותר בסביבה. סיבי הפוליאסטר מספקים שטח פנים מוגבר כדי למשוך מולקולות מים. בשל הדרך הייחודית בה הוא סופג, כך הוא גם מתייבש במהירות. הוא גם נשאר רך לחלוטין גם לאחר שטיפה במים חמים.

PUL 100% ממוחזר: פוליאורתנלמינאט או "החלק העמיד למים"

הבד העמיד למים שלנו הוא הטוב ביותר, והוא מפותח במיוחד עבור TotsBots. אנחנו חברת החיתולים הרב פעמיים הראשונה בעולם שמייצרת 100% מהבד העמיד למים מבקבוקי פלסטיק. חוט פוליאסטר סופר-רך זה נגזר מפסולת בקבוקי פלסטיק,הבד המתקבל סופר רך ,נמתח, עמיד באמת ואף טוב יותר לסביבה.

טיפול וכביסה

עשה

  • עקבו אחר הוראות הטיפול והכיבוס שעל התווית
  • שטפו את חיתולי הבד שלכם כמה פעמים לפני השימוש כדי להגדיל את הספיגה שלהם. כדי לגרום להם לספיגה מלאה, תצטרכו לשטוף אותם עשר פעמים. אם אינכם יכול לחכות, אתם יכולים להשתמש בהם לאחר כמה שטיפות
  • קפלו בחזרה את תווית הכביסה, אחרת, החיתולים עלולים להיפגע בכביסה. תוויות כביסה לא מקופלות הן סיבה עיקרית לפגיעה בבדים
  • השתמשו בצמר לשימוש חוזר או בליינר לחיתול חד פעמיות. אלה תופסים כל יציאה מהחיתול ומגן על החיתולים הרחיצים שלך. בנוסף, ליינרים נהדרים לשמירה על התחתון של התינוק יבש
  • השתמשו ברשת כביסה. זה יגרום לכם להכניס את כל החיתולים המלוכלכים יחד לכביסה בלי הצורך לגעת בהם
  • השתמשו באבקה לא ביולוגית. עדיף לעורו של התינוק וגם יש בחלק מחומרי הניקוי הביולוגיים חומרים שיכולים לפגוע בסיבים של החיתול
  • ייבשו בחוץ בכל פעם שאתם יכולים. לא רק שאור השמש ינקה את הכתמים שעל החיתול, אלא גם שקרינת השמש תהרוג חיידקים. אתם יכולים לייבש את החיתולים שלנו במייבש על תוכנית קרה במידת הצורך

אל תעשה

  • אל תשתמשו במרככי כביסה או חומר ניקוי נוזלי. הם משאירים שאריות המצפות את סיבי הבד, מפחיתות את כושר הספיגה של המגבת ומשפיעות על האיטום
  • אין להשרות את החיתולים במסירי כתמים קשים. אם יש לכם ערימה של חיתולים עם ריח לא נעים ואתם רוצים להשרות אותם, לא להשרות אותם ליותר מ-12 שעות
  • אל תשתמשו באקונומיקה או מסירי כתמים קשים אחרים. הם יקצרו את תוחלת החיים של חיתולי הבד ויבטלו את האחריות
  • אל תשתמשו במשחות של אבקת כביסה המיושמת ישירות על כתמים, זה מרוכז מדי
  • אין להרתיח כביסה או להשתמש בתוכנית הכביסה שמיועדת לבגדי התינוק. הטמפרטורות הגבוהות הללו אינן מתאימות לחיתולי הבד האלה. אם אתם מודאגים מחיידקים, השאירו את החיתולים באור השמש, אפילו בחורף
  • תערובת של סודה וחומץ יכולה להמיס סיבי כותנה ובמבוק. בעוד שהרבה אתרי חיתולים לשימוש חוזר ממליצים להשתמש בהם כדי לחטא ולרכך חיתולים, הם יקצרו באופן דרסטי את תוחלת חייהם ויבטלו את האחריות שלכם
  • קרמים אוטמים ומוצרים אחרים על בסיס שמן, יכולים לצפות את סיבי החיתול ולהפחית את כושר הספיגה שלהם. השתמשו תמיד בתוחם אם אתם משתמשים בקרם אוטם
  • אין לייבש חיתולי בד ישירות על רדיאטורים וכדומה. זה יכול לפגוע בבד העמיד למים ובאלסטיות, ולהשפיע על הפונקציונליות של החיתולים