fbpx

משלוח לנקודת איסוף חינם בהזמנות מעל 100 ₪משלוח עד הבית חינם בהזמנות מעל 199 ₪קונים ב350₪ משלמים רק 250₪!

משלוח לנקודת איסוף חינם בהזמנות מעל 100 ₪משלוח עד הבית חינם בהזמנות מעל 199 ₪קונים ב350₪ משלמים רק 250₪!

משלוח לנקודת איסוף חינם בהזמנות מעל 100 ₪משלוח עד הבית חינם בהזמנות מעל 199 ₪קונים ב350₪ משלמים רק 250₪!

משלוח לנקודת איסוף חינם בהזמנות מעל 100 ₪משלוח עד הבית חינם בהזמנות מעל 199 ₪קונים ב350₪ משלמים רק 250₪!

צריכים עזרה?

צרו קשר 073-374-4754

איך בוחרים בוסטר לכסא האוכל?

מפגש משפחתי מסביב לשולחן מצריך גם בוסטר לכסא התינוק

שולחן האוכל הוא אחד מהמפגשים המשפחתיים המשמעותיים שלנו, גם התינוק שלנו רוצה להצטרף אליהם! איך אפשר לצרף אותו לארוחה כשהידיים שלנו תפוסות בסכין, מזלג ובין לבין אנחנו גם מגישים את האוכל?

הפתרון הנח ביותר הוא מושב הגבהה לכסא אוכל. זהו בוסטר לכסא המוצמד לאחד מכיסאות פינת האוכל שלכם ומאפשר לתינוק לשבת בבטחה, להגיע לשולחן, לקחת חלק בחוויה המשפחתית ולראות את כל בני המשפחה. והמבוגרים? הם יכולים סופסוף לשבת ולאכול בעצמם, ללא צורך להחזיק את התינוק או להניח אותו על הבירכיים.

היתרונות של הבוסטר לכסא האוכל ברורים, הוא מאפשר לתינוק לשבת בצורה בטוחה ובנוחות. רצועות הבוסטר מתחברות לכסא וגם לתינוק בנקודות שונות. הוא כמעט ולא תופס מקום אחסון. קל לנקות אותו אחרי השימוש. והוא נייד, אפשר לקחת אותו איתכם למסעדה, לחופשות ולבית מלון. ביננו, גם סבא וסבתא ישמחו למוצר כזה שלא תופס מקום, ובקלות מוכן כשהנכד מגיע לביקור!

איך בוחרים בוסטר לכסא האוכל?

יש מדדים רבים שרצוי להתייחס אליהם. קודם כל הציצו בהוראות היצרן, לא מעט פעמים ההוראות מתייחסות לגיל או משקל ספציפיים. יש גם עניינים של טעם אישי כמו צבע, תחושת מגע או קלות הניקיון.

גיל ומשקל
מושבי ההגבהה לכסא אוכל בליטל פינגווין נותנים מענה לגילאים ומשקלים שונים. יש בוסטרים לכסא האוכל שניתן להשתמש בהם החל מגיל 3 חודשים, 4 חודשים, 12 חודשים ו18 חודשים. לחלק מהם יש הגבלות משקל עד 15 קילו ואפילו עד 27 קילו. חשוב שגודל מושב ההגבהה יהיה מתאים לתינוק, באופן הזה התינוק לא יוגבל בתנועה במושב קטן מידי, ולא יחליק או ינטה לכיוון הגב במושב גדול מידי.

 ניקיון
יש הורים המעדיפים לקרב את מושב ההגבהה אל שולחן האוכל כדי שהתינוק יהיה סמוך לשולחן, כך שלא ידרש מהם ניקוי של משטח נוסף. הורים אחרים אוהבים את הבוסטר עם המגש הנשלף, עליו ניתן להניח את האוכל בלי שיתפזר לכל עבר. את המגש שוטפים בקלות מיד לאחר השימוש.

אם בחרתם בבוסטר עם מגש – הקפידו לחבר אותו או להוציאו בזהירות כך שאצבעות התינוק לא יצבטו ממנו. בחלק מהבוסטרים בליטל פינגווין יש מקום מובנה בבסיס הבוסטר לאחסן את המגש בזמן שאינו בשימוש.

קיימת אפשרות לרכישת שטיחון אותו ניתן להניח מתחת לכיסא האוכל כך שיגרוף אליו את כל הליכלוך בקלות.

ריפוד
הריפוד מאפשר רכות במושב עבור התינוק, אבל מצד שני הוא מצריך ניקיון וצובר לכלוך. כהורים עליכם לשקול: האם יתאים לכם לנקות אותו לאחר כל ארוחה? אולי תעדיפו בוסטר נוח ללא ריפוד?
גם מושבי ההגבהה ללא ריפוד בנויים כך שהתינוק יישב בנוחות והחומרים נעימים למגע.

גימור
מומלץ לבחור מושב הגבהה לכיסא האוכל בעל גימור חלק (ללא שפיצים וזויות חדות) המונע שריטות מהתינוק או מהריהוט בבית.

צבע
טוב, זה כבר טעם אישי שלכם! מה תעדיפו? ורוד לבת, כחול לבן, ואולי ירוק שיתאים לצבע המטבח שלכם? לא משנה לנו איזה צבע תיבחרו, העיקר שיוסיף לכם שמחה בלב!

בליטל פינגווין יש לנו מושבי הגבהה לכיסא האוכל במגוון דגמים, סוגים וצבעים. מוזמנים להסתכל בקלות באתר שלנו ולבחור את הבוסטר שיתאים לתינוק שלכם!
אגב, מלקוחות שלנו אנחנו שומעים שהמושבים כל כך נוחים כך שהם משמשים את התינוק גם בזמן משחק ולא רק בזמן האוכל.
ועוד הערה אחרונה – חשוב לזכור, גם כשהילד קשור ומאובטח במושב ההגבהה לכיסא האוכל, אין להשאירו ללא השגחת מבוגר! מקפידים על בטיחות.

 

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך...

שתפו מאמר זה עם חברים:

עגלת הקניות
כניסה

אין לך חשבון עדיין?

תפריט
החשבון שלי
0 רשימת משאלות
0 מוצרים עגלה